Obecnie znajdujesz się na stronie oddziału Wrocław. Przejdź na stronę oddziału w Opolu

Wyceń Okna PCV! Zadzwoń

  • 71 716 57 95 lub 795 777 100 wyceny@skladokien.pl
Jesteś tutaj: Kontakt Reklamacje

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI


Reklamacje są dla nas źródłem informacji o tym co jeszcze możemy poprawić by nasi klienci byli zadowoleni. Nieustannie rozbudowujemy nasz serwis techniczny, by ulepszać jakość oferowanych produktów. Zaplecze serwisowe daje możliwość bezbłędnej diagnozy oraz szybkiej i perfekcyjnej reakcji na nią.

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji będzie prawidłowo wypełniony druk reklamacyjny, który mogą Państwo pobrać po akcpetacji potwierdzenia zapoznania się z warunkami gwarancji i procedurą składania reklamacji. Dokuemnt będzie możliwy do pobrania zaznaczeniu "Zapoznałem się i akpcetuje warunki gwarancji i procedurę składania reklamacji" i nacisnieciu w przycisk "Pobierz druki reklamacyjne".

    Istnieje możliwość złożenia reklamacji osobiście w siedzibie firmy poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego i podpisanie oświadczenia.

    Druk reklamacyjny powinien zawierać:

    • Dane zgłaszającego (nazwa, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy)
    • Numer i data faktury zakupu
    • Data i adres montażu
    • Nazwa lub rodzaj reklamowanego towaru / ilość
    • Szczegółowy opis problemu, przedmiotu reklamacji
    • Dokumentacja zdjęciowa przesłana mailem
    • Podbitą kartę gwarancyjna (w przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji)


    Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w formie elektronicznej e-mailem lub formie telefonicznej o wyniku rozpatrzenia reklamacji przez skladokien.pl w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.

    Czas naprawy/wymiany może nieznacznie ulec przedłużeniu w przypadku oczekiwania na dostawę towaru podlegającego wymianie lub części zamiennych, niezbędnych do usunięcia usterki.

  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją bezpośrednio przez danego producenta, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest prezentowana w kartach gwarancyjnycjh dla poszczególnych produktów.


  3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. uszkodzenia mechaniczne) wszystkie koszty poniesione w związku z jej rozpatrzeniem przez skladokien.pl ponosi zgłaszający reklamację, a w szczególności: koszty transportu, koszty dojazdu serwisu, koszty roboczogodziny serwisanta.

Dział handlowy
  • Skladokien Dzial handlowy Marta Haba-Pełka

    Marta Haba-Pełka

    Kierownik Działu Handlowego

    71 716 57 95
    +48 795 777 100
    m.haba@skladokien.pl
    wyceny@skladokien.pl

  • Skladokien Dzial handlowy Dawid Opoka

    Dawid Opoka

    795 950 469
    71 716 57 95
    d.opoka@skladokien.pl
    wyceny@skladokien.pl

  • Rafał Maciejewski

    71 716 57 95
    r.maciejewski@skladokien.pl
    wyceny@skladokien.pl

  • Anna Drążkiewicz

    795 777 100
    71 716 57 95
    a.drazkiewicz@skladokien.pl
    wyceny@skladokien.pl

  • Katarzyna Rakowska

    795 777 100
    71 716 57 95
    k.rakowska@skladokien.pl
    wyceny@skladokien.pl

POSIADAMY PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.