Obecnie znajdujesz się na stronie oddziału Wrocław. Przejdź na stronę oddziału w Opolu

Wyceń Okna PCV! Zadzwoń

  • 795 777 100 wyceny@skladokien.pl
Jesteś tutaj: Kontakt Reklamacje

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI


Reklamacje są dla nas źródłem informacji o tym co jeszcze możemy poprawić by nasi klienci byli zadowoleni. Nieustannie rozbudowujemy nasz serwis techniczny, by ulepszać jakość oferowanych produktów. Zaplecze serwisowe daje możliwość bezbłędnej diagnozy oraz szybkiej i perfekcyjnej reakcji na nią.

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji będzie prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny online, który dostępny jest na dole strony.

    Istnieje możliwość złożenia reklamacji osobiście w siedzibie firmy poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego i podpisanie oświadczenia.

    Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w formie elektronicznej e-mailem lub formie telefonicznej o wyniku rozpatrzenia reklamacji przez skladokien.pl w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.

    Czas naprawy/wymiany może nieznacznie ulec przedłużeniu w przypadku oczekiwania na dostawę towaru podlegającego wymianie lub części zamiennych, niezbędnych do usunięcia usterki.

  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją bezpośrednio przez danego producenta, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest prezentowana w kartach gwarancyjnycjh dla poszczególnych produktów.


  3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. uszkodzenia mechaniczne) wszystkie koszty poniesione w związku z jej rozpatrzeniem przez skladokien.pl ponosi zgłaszający reklamację, a w szczególności: koszty transportu, koszty dojazdu serwisu, koszty roboczogodziny serwisanta.

Formularz reklamacyjny

* Pola wymagane

Informacja


Szanowni Klienci, w trosce o zapewnienie właściwej jakości i przebiegu procesu zgłoszenia reklamacyjnego od samego początku do końca, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego i zapoznanie się z procedurą przebiegu zgłoszenia reklamacyjnego. Przesłane zgłoszenie trafi do naszego systemu i zostanie wykorzystane w procesie realizacji zgłoszenia reklamacyjnego.

O każdej zmianie dotyczącej zgłoszenia otrzymają Państwo stosowną informację drogą elektroniczną oraz telefoniczną.

Dział Reklamacji SkładOkien

POSIADAMY PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.